Monday, March 30, 2009

yay! mak datang! dan purse baru...






Jumaat yang lepas, mak datang ke rumahku...yay! rindu mak...
Lepas je ambik mak, aku terus bawak dia gi alamanda..and ktorg lapar2... and makan..Yay! makan lagi!...
Ntah kedai ape le...Noodle kot.. And ktorg order le mee..tapi aku xingat ape nama mee tue..tapi sedap jugak lah...coz aku jarang makan mee...
Tapi bila makan...ok la..sedap..
Ermm and of coz milkshake yg dalam gelas tue aku punya...aku dan susu tak dapat dipisahkan...haahahaha...
Ermmm then...pasal purse Paris Hilton tue..aku beli coz purse kesayangan aku telah rosak skit..and aku sayang nak guna..
So aku masuk satu kedai beg..and ader jual purse...aku beli yang diskaun paling tinggi...Hehehehe
Jenama PAris Hilton je ader diskaun sampai 30%...tapi xkurang seratus jugak aku kena tipu dgn kedai tue...
Hehehehe...
Tapi ok lah...aku happy...mak pun xkata apa...
Hurmm tapi mak dah balik Johor....Aku rindu mak sangat....
Mak nanti datang lagi k....

0 comments: