Monday, March 30, 2009

makan lagi...





Kisah bermula....





LAst weekend mak aku datang le...and kakak serta abg ipar ku...

Ermmm apa lagi aktiviti family aku nei...makan lagi...

Abang aku pun bawak lah kitaorg gi makan ntah kedai makan ape ntah...mcm yg kat gambar tue le...

Hurmm tapi sayang, abah dan kakak sulongku xada :(
Tapi ye lah teringat2 jugak...tapi bila bab makan...kena makan le..dah lah org belanja...so makan je la..

Aku xtau nak order ape..takut salah order xleh makan pulak..so abg aku orderkan lah memandangkan dia yang akan kena bayar semua..hehehehe

Ermm..aku makan beef steak..mak aku makan salad sedulang..hehehehe

Tapi tak dinafikan..memang sedap..terutamanya kentang yang direbus dan ditengah2 kentang tue diselitkan butter dan cheese...aku nei memang suka cheese2 nei...
Ermmm org lain makan xberapa habis...
Tapi aku tanpa segan silu menghabiskan semua yg ader dalam pinggan aku sampai licin..huu kennyang sunggung..
Allhamdulillah....
Thanx bro...
Lain kali bawak adik lagi..hehehehe...

Oh lupa, pasal air teh o tue...ader kisahnya..
aku sebenarnya terliur nak minum air lain..tapi oleh sebab kesihatan aku tak mengizinkan...aku kena lah minum hot tea je... :(
sama je mcm tea kat umah...tapi harga tak patut....heehehe...maybe sebab cawan dia yg mcm mangkuk sup...

0 comments: